pondělí 30. května 2016

Keep calm and love Flamingo

Zdravím všechny Plameňákovce!

Hlavně Adu, která je mým prvním a snad ne posledním čtenářem. 

Vítejte na mém právě narozeném blogu, který bude řekněme o všem a vlastně o ničem speciálním, taková všehochuť. Už podle názvu je zřejmé, že jsem "trošku" blázen do plameňáků a vlastně do všech zvířecích motivů dobře až na leopardí vzory, ty nesnáším! Taky jsem velkým milovníkem tapioky Bubbleology jak jinak, kávy Nespresso všemi deseti, nakupování všeho možného, knížek, kavárenského povalečství jedině s mým parťákem Adou samozřejmě, psů a koček tímto zdravím Mojušu a Jonáše a spooooousty dalšího, to necháme na jindy, abych Vás hned na začátku neodradila svým dlouhým monologem seš jak narcis Veroniko.

Takže o čem to tady bude, abychom si to trošku utříbili do triliónu kategorií:
  • Plameňáci
  • Veronika a její závislost na tapioce
  • Kafe, Kafe, Kafe...
  • Cestování (jedna z nedílných součástí, opět s mým parťákem)
  • Nákupy (nejsem velký šetřílek)
  • Knížky 
  • Můj asociální život
  • Bláboly
  • Realistický (pesimistický) pohled na život (okej jsem i optimista, jinak bych neměla ráda plameňáky- jsou plameňáci optimisté?)
  • Vaření (toho asi moc nebude, ale snaha se cení ne?)
  • Mistr DJ Veronika (ano ten nejlepší mix ode mně, prosím nemáte někdo známého v rádiu?)
Pro začátek by to asi stačilo :-)

Mějte se Plaměňákově. Zítra s pořádnou dávkou narcismu se Vám ohlásí buď tapiokový magor (po dávce tapioky rozumíme si?) nebo tapiokový absťák šetři sakra Veroniko. Je mi jasný jak to dopadne...

P.S.: budu se muset naučit psát, jsem ostuda (spíš plameňák).

Dobrou noc. (klikni a uvidíš ;-))

Žádné komentáře:

Okomentovat