neděle 14. srpna 2016

Hits

Ňákou dobu jste tady neměli mou oblíbenou kategorii Verča DJ a její oblíbenci poslední doby. Takže napravuji, a říkala jsem si, že takhle v neděli by to mohlo být fajn pro začátek nového týdne a zlepšení Vašeho pondělí.

O víkendu jsem nedělala nic spešl, celou sobotu jsem se hrabala v blogu a vylepšovala, co se dalo a vzhledem k tomu, že v tom ještě nejsem moc zběhlá, tak jsem se s tím celkem natrápila (nervy dostaly zabrat), ale jsem zase o něco chytřejší :)! A to je fajn. Celkem by mě zajímal Váš názor na tuhle novou podobu, zda se Vám líbí, případně, co by bylo lepší udělat. Budu ráda za jakékoli rady. Chtěla jsem to udělat víc "hravé", aby to nebylo příliš uťáplé (jelikož jsem malý blázen) a jako správný Plameňák jsem se rozhodla to udělat s hlavou v oblacích. Takže teď budete mít každý článek jako na obláčku (Verčo, Verčo).

V neděli jsem si kreslila (po sto letech) a vymýšlela a hrála si s představou svého loga. A musím říct, že mě to bavilo, jelikož jako správný analytik zahrabaný denodenně v excelu a accessu, jsem začala využívat druhou hemisféru, která už chudák ani netušila, že ještě existuje (což je škoda). Neztrácejte kvůli své práci svou kreativitu (a své já). Mně by třeba ani nenapadlo, že díky koupě foťáku mě začne focení tak bavit, vymýšlet nové a nové způsoby fotek (fotím hlavně kafe žejo). Když jsem zakládala tenhle blog, ani by mě nenapadlo, že mi to vydrží víc jak měsíc. A ono ejhle. Takže jestli Vám něco dlouhou dobu nedá spát, jděte do toho! Přece jenom žijem jenom jednou, tak je škoda to úplně promrhat ne?

Než se dostanu k samotnému seznamu mých nej, chtěla bych tento článek věnovat Johnu Newmanovi, statečnému klukovi a jedinečnému zpěvákovi, který na tom teď není nejlíp a přesto se nevzdává. Johne klobouk dolů, hlavně zdravíčko!

Anne Marie - Alarm tahle mladá slečinka rozhodně ví, co dělá. A já jí fandím. Poslouchám neustále dokola.

Tove lo - Cool girl tohle je prostě Cool věc. 

DJ Snake ft. Justin Bieber - Let me love you moc dobře víte, jak to mám s Justinem, ale tohle je prostě pecka. A prostě je moje oblíbené slovo (to už taky víte).

Twenty one pilots - Heathens jak už jistě víte z předchozího článku, zbožňuju zpěváka Twenty one pilots. Roztomilouš s potetovaným krkem, pusu. Nezapomeňte na hitovku Ride, taky suprovní věc. 

Lil Wayne, Wiz Khalifa & Imagine Dragon - Sucker for pain tuhle hitovku jsem zaslechla úplnou náhodou. A totálně mě pohltila a chytla. Když jsem dávala svůj slavný PC do opravy a měla náladu pod psa, tenhle song to za mě vystihl, to mě na těchle písničkách baví. Nemusíte nic říkat, všechno za Vás někdo vykřičí.

Charlie Puth - We Don't Talk Anymore (feat. Selena Gomez) nemám problém si tohle poslechnout třeba 10krát po sobě. Spojení Seleny a Charlieho je prostě ončo!

Ariana Grande - Into You nešlápnete vedle, chytlavý song, ideální pro páteční "trsací" večer.

Kent Jones - Dont Mind na poprvé nic moc, ale je to jedna z těch, kterou je potřeba si naposlouchat několikrát. Pak jí podlehnete a budete si jí broukat ve sprše (nee vůbec si nezpívám).

Desiigner- Panda prostě Panda. To chceš. Cejtíš se jako machr, když to posloucháš, velkej borec.

Selena Gomez - Kill Em With Kindness povedený song. Škoda, že se mi tak snadno naposlouchal a přeposlouchal. Teď ho hrajou všude a to už mě neba.

⑪ gnash - i hate u, i love u tuhle si budete broukat pěkně dlouho. Nemůžu s ní přestat, trochu jako droga (myslím kafe žejo). Palec nahoru, vždycky se při ní zasním a jsem jak v oblacích, v minulosti...

FRENSHIP - Capsize Hejeja Hejeja, prostě peckovní věc todleto!!! Garance závislosti je potvrzená milionem plameňáků z 10.


Cheat Codes x Kris Kross Amsterdam - SEX trošku sprosťárna, ale text je šíleně chytlavý. Nedá Vám pokoj.

OneRepublic - Wherever I Go dlouhou jsem odolávala. Pak jsem viděla klip a žeru to! Tohle musíte vidět, perfektní a výstižné. Z každodenního života kancelářských krys.

John Newman - Olé novinka z dílny Johna a Calvina. Tenhle song by měl být o rozchodu Calvina a Taylor (velká škoda, tak jim to slušelo!). Kdo ví, jak to bylo, nicméně John je sympaťák a já mu fandím a věřím, že to zvládne. Olé Johne.

Mandrage - Travolta mám je ráda. Kluky jedny ušatý. Kvůli nic jsem pak jak tele, co si to zpívá furt dokola. A ty to vííííš!!!!

Přátelé, to je pro dnešek vše, snad jsem Vám aspoň trošku udělala hezčí neděli/pondělí.

A nezapomeňte, když nejde o život, tak jde o hovno!

Žádné komentáře:

Okomentovat