neděle 12. února 2017

Veronika, tak mě pojmenovali..Škoda, že ne Plameňák.

Narozena 13. v pátek, velká mračna, dům na spadnutí, milovnice bouřek a duhy. S jizvou na pravé ruce, asi pro štěstí. Se znamínkem v pupíku, myšími blond vlasy a dlouhými prsty na rukou..Měla jsem být klavíristkou..Nebo zlodějem? Ještě jsem se nerozhodla. Od mala velká potápka a milovnice vody, delfín hadra. Jednou toho Michaela Phelpse trumfnu. Sakra, on je fešák! Na základní škole neustálý kecálista, lidový vypravěč, poznámky za vyrušování v hodinách, neustálé bavení...Milovník kyselých pásků, dodnes. Neustále žiznivá=učůraná (a možná i vyčůraná), hektolitry vody sem!

Sladké snídaně, kafe a roztomilé serepetičky mě drží naživu. Do kategorie závislostí spadají knihy, plameňáci a kancelářské potřeby. Propisky, bločky a barevné lepíky sem. Čím víc, tím líp. 

Mým největší parťákem v životě je Ada, která se mnou drží za jeden provaz už od základky, kde jsem od ní opisovala domácí úkoly (díky Adu!). Mám štěstí, že nám naše kamarádství drží už tak dlouhou dobu a hlavně, že si máme stále co říct. A to i přesto, že jsme od sebe zhruba 200 km (nemám dobrý odhad, kolik je to do Brna?). Tím, že se známe už tak dlouho, tak máme vlastní fórečky, vtípky a není výletu na kterém by se něco nestalo, viď Adu? Mám Tě ráda.

Samozřejmě nesmím zapomenout na svou rodinu, která je tvořena těmi nejlepšími z nejlepších. A hlavně Poláčky. Ty bych za nic na světě nevyměnila. A jestli je místo, kde bych chtěla žít a zestárnout, je to právě Rybí. Chalupa, mé dětství, rádio Čas, dědys a jeho terén, zmrzlina z Mošnova, Libotín, odpolední dřímka, mošt, švestky, sekání trávy, opekání buřtů, Olda a dědovo stopadesáté kafe. Jestli má někdo ty nejlepší prarodiče, tak jsem to právě já. Přála bych si mít tolik elánu ve stáří, jako mají oni! Já Vás prostě Žeru.

Jak šel čas, tak jsem zjistila, že herecká kariéra asi nevyjde (pěvecká to samé), plavec asi taky není to pravé, tak jsem skončila jako introvertní analytik v korporátu. 

Vlastně jsem spokojená. A kdybych mohla číst v práci knihy, tak budu ten nejšťastnější plameňák na světě! Třeba někdy.

Váš narcis V.

Míša sympaťák (Michael Phelps)

Žádné komentáře:

Okomentovat