středa 8. června 2016

Just do it

Zdravíčko,

dnešek byl zhruba do 18:15 mým klasickým pracovním dnem, ALE v 18:15:01 jsem se rozhodla začít něco DĚLAT, začít už konečně konat (to se povedlo), jinak se za chvilku rozteču jako jogurt. Popud přišel (popud chodí?) od mamky, která mi vyprávěla o kolegovi, kterému ze dne na den doktorka oznámila, že musí změnit stravu a začít se sebou něco dělat, jinak, že to do budoucna bude jen horší. Někteří by nad tím jen mávli rukou a neudělali by nic, ale on se "zabejčil" a změnil stravu ze dne na den! Lidé, co mají takovou vůli jsou pro mně obrovskou motivací. Tímto zdravím Radka a děkuju, konečně jsem začala něco dělat. Takže just do it a cvičení zdar!

Průběh byl následující (30 minut):

  • Strečink - pohodička říkám si, to by šlo
  • Cardio - tak si tak hezky hopskám, okej, to by šlo
  • Kroužení (nevím jak to jinak nazvat) - pohoda lahoda
  • Cardio - tak si znovu zahopskáme, proč ne
  • Kliky (jako fakt?) - slabá jako čajíček, chcípám, udělám dva a ležím, chci hopskat a kroužit
  • Cviky s činkama (činky nemám, takže petky s vodou) - trošku odpočinek oproti těm klikům (které jsem udělala dva žejo, ostuda)
  • Kliky (cože? Vždyť byly před chvilkou, prooč) - vydržela jsem a začala se potit jako čuník
  • Cviky s činkama (já opět s vodou) - a zase na nohy a jedem, todle mi nevadí
  • Cardio - teď už mě to hopskání začíná štvát a klepou se mi nohy i ruce (bože vždyť to skoro nic nebylo ne?)
  • Jakože hopskání přes švihadlo - celkem odpočinek po tom cardiu
  • Cardio - haha potím krev a jenom se směju (fakt jsem se smála sama sobě, asi endorfiny nebo bezmoc? Směju se i teď :D)
  • Imaginární švihadlo - zpocená a ještě ke všemu rudá jak rajče (asi to dělám poctivě žejo)
  • Sedylehy - jen jim dej do těla Verčo ať už tam neotravujou!
  • Činky - ztrácím sílu v rukou (ztrácím? Já žádnou sílu v rukou nemám)
  • Imaginární švihadlo - proč ne, todle je jedinej cvik u kterého nefuním jako lokomotiva
  • Přidřepnout a jdem boxovat - klepou se mi nohy a neumím boxovat, vypadám u toho jako idiot
  • Běh na místě - ztrácím koordinaci a neovládám své tělo
  • Box - bez komentáře
  • Břišáky - že by se tam začalo něco dít? Nelíbí se jim to hajzlíkům. Dobře jim tak.
  • Činky - nezvládám to, čajíček level 56788766666, zítra neuzvednu ani hrnek s kafem
  • Cardio - praštila jsem se rukou do skříně a málem upadla na stůl, jedém Verčo, seš borec
  • Běh - kde se praštím tentokrát? Nemůžu zastavit jinak sebou šlehnu na zem a už se nezvednu (dobře ti tak)
  • Boxík - v mém případě spíš jen tak pinkání do vzduchu, Jillian je cvok, chci mít její břicho!
  • Švihadlo - už jen pár minut a máme padla
  • Břišáky - že by se začalo něco rýsovat? (haha, dobrej joke, ale to její břicho mě fakt motivuje)
  • Protažení a padla
A todle budu prosím pěkně prožívat přesně 30 (vlastně už 29) dní a pak bude následovat další level. Samozřejmě jsem se nezapomněla vyfotit před (tragédie) a budu se těšit na výsledek za 29 dní (velké změny nečekej, aby si s tím pak hned nesekla žejo). Když není něco hned, tak je to špatný! 

Budu ráda za dalšího parťáka, který se přidá do klubu rudých obličejů a pocení krve :-)

Cvičení zdar!

P.S.: zvedne Vám to náladu o 150% a máte ze sebe dobrej pocit a je to zadarmo!

Váš závistivec břišáků Jillian.











2 komentáře:

  1. Suprový článek :D! Jillian mám ráda a cvičím jí poměrně často, ale než jsem se do ní pustila, cvičila jsem sama, i tak to byl ale potom šok, i když asi ne takový, jako u tebe :D. Uvidíš, že už to bude jenom lepší a lepší a i ty výsledky se dostaví :). Pokud nebudeš zanedbávat stravu jako já :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) teďka jsem započala level 2 a musím říct, že level 1 byl oproti tomu sranda :D nicméně, co se týká stravy, to je kapitola sama o sobě, cpu se vším možným (a hlavně tím nezdravým) a pak si říkám, jestli vůbec uvidím nějaké změny, když se takhle cpu jak nezřízená :D držím palce a třeba se nám povede i ta strava vylepšit :)

    OdpovědětVymazat