středa 27. července 2016

Still alive!

Zdravíčko všem Plameňákovcům!

Omlouvám se za svou neaktivitu na blogu, ale v důsledku krušných dní jsem neměla sílu psát. Teďka už to bude zase okej a můžu Vám alespoň vylíčit, co vše se událo.

Tak nejdřív bych zmínila to, že jsem byla zavalená (a stále jsem, nestěžuj si) prací, takže jsem nevěděla v půlce Července (když si vzal šéfík volníčko a mně dal asi 5677888999999775 úkolů, které měly prioritu number one), co dělat dřív a snažila jsem se toho dělat co nejvíc a celkem jsem se přepínala (když seš unavená máš jít domů a ne tam sedět do večera!), což se mi samozřejmě vymstilo. 

Zhruba čtyři - pět dní jsem měla šílené bolesti hlavy (trpím na migrény), což jsem nikdy tak dlouho neměla a už jsem se fakt trápila jak zvíře, protože chodit s touhle bolestí do práce, bejt totálně mimo a ještě zírat 8 hodin do PC, to fakt chceš. Kdo zná migrény, tak ví sám nejlíp - mozek vám plave, jakýkoli zvuk Vás totálně ničí a co teprv, když máte přemýšlet? No prostě svinstvo, co si budem povídat. Jelikož mi to už ten pátý den nepřišlo normální (celé ty dny jsem nebyla schopná ani normálně jíst, furt řešíte jen tu bolest, takže trošku dietka), rozhodla jsem se vyrazit k doktorovi (ne že bych byla hypochondr, ale nepřišlo mi to už normální, navíc jsem chtěla normálně pracovat). Když jsem dorazila, tak mě rovnou poslali na neurologii do Motola, kde jsem chvilku bloudila, děsila se lidí, co vezli někam na sál a tak celkově byla sklíčená z toho prostředí (nedělá mi to dobře, ale komu jo). 

Bylo mi smutno, nechoďte sami do nemocnice, stojí to za prd. Nicméně vyfasovala jsem skvělého doktora (fakt sympaťák), který se mě různě vyptával na ty bolesti, vzal mi krev (respektive sestra, která byla trošku jak řezník, protože mám normálně modřinu na ruce z toho jejího odběru, díky sestři!), poslal mě na ctčko (trošku mě to vyděsilo, ne že ne) a pak jsem jen čekala a čekala. Nakonec si mě zavolal s tím, že tedy krev je okej, ctčko taky a že je to zřejmě z důvodu přetížení organismu (to máš z toho, že se tak přepínáš Veroniko) a stresu (psychika je mrcha), takže mi dal infúzi plnou dobroučkých kortikoidů po kterých jsem byla krásně zfetovaná, ale hlava nebolela, děkuju pane doktore a sestři za pěkně modré ruce!

Po mém výletu do nemocnice jsem vyfasovala prášky a modřiny na rukách (postěžuj si ještě Verčo). Nicméně jsem byla po tom výletu v nemocnici celkem unavená, ale hlava už aspoň nebolela, jenom trošku stav mimo. 

Ani jsem se nestačila dát dokupy a přijela mi vzácná návštěvy v podobě mého malého bratránka a babičky s dědou, takže bylo potřeba vymyslet program. Vyrazili jsme do hračkářství na Václaváku (kde to bylo naprosto šílené a nikomu to nedoporučuju, dvě hodiny pekla a trýzně, ne děti ještě dlooouhou dobu neplánuju), k rybníčku na oběd a o víkendu jsme jeli na výlet do Liberce.

V Liberci to bylo super, byli jsme se podívat na radnici, v zoo a ještě v krásné čtvrti plné krásných , zachovalých vil. Do jedné jsem se zamilovala a rozhodla se, že až budu bohatá (tak za sto let), tak si jí koupím a celou jí opravím, ale nechám jí ten historický nádech minulosti. Tohle už je moje druhá vyhlídnutá vila, tak jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne. Víkend jsme zakončili procházkou po Náplavce a Karlově mostě, Verča velký průvodce.

Ve čtvrtek vyrážíme s Adu do Vídně a já se strašně moooc těším, protože už potřebuju vypadnout jako sůl a zase něco zažít! Miluju ty naše cestovatelské toulky kavárničkama. Takže určitě čekejte spoooousty fotek (nový foťák=neustálé focení všeho) a tipů, kam zajít.

Mějte se Plameňákově a nezlobte.

P.S.: nutně potřebuju ňákého ajťáka na opravu mého PC, děsně se seká a nevím si s ním už rady :(

P.S.2: přikládám několik fotek z Liberce, teď už nově z mého nového Bobka (Olympus Pen E-PL7)

P.S.3: jestli se ten počítač ještě jednou sekne, tak ho rozmlátím na cucky (sekl se)

P.S.4: nutně potřebuju výplatu na účet! Potřebuju stativ, lepší objektiv, pouzdro a samé vylepšováky pro Bobka (aha, musím si zaplatit opencard, tak nic no)

P.S.5: PC je totálně v háji a musela jsem článek postnout v práci, nedalo se jinak hold.

Hezký zbytek dne s Twenty one pilots.




















Žádné komentáře:

Okomentovat