neděle 18. prosince 2016

Vánoční Krakov

Byla jsem v Krakově s rodinou, hlavně teda s Poláčkama, těch je všude vždycky plno. Když jedete na výlet s Poláčkama, konkrétně s panem Poláčkem, připravte si minimálně tři hektolitry kafe, absťák je mrcha. Na výletě s Poláčkama nemusíte mít strach, že byste se nudili a pokud Vám potečou slzy jako hrachy, je to od smíchu!

Taková ta klasika, kdy je potřeba už po několika krocích sehnat kávu do velkého šálku je celkem problém. Protože oni skoro nikde nemají velké šálky. A oni nám skoro nikde nerozumí Česky? Poláci? Noco, někteří z nás se kvůli absťáku z nedostatku kofeinu naučí i Anglicky (viď dědys).

Rukama, nohama se domluvíte vždycky. A když máte fajn průvodce, tak máte o zábavu postaráno.

Jenom pro Vaši představu, jak vypadají Poláčci na výletě, Italové hadra. Děda jako Belmondo, typický "plájbój" a babi nejvíc stylová Italka, jakou byste pohledali, perfekcionista se může jít zahrabat, tohle je jiný level prosím Vás. Ten byste nejlépe zachytili u pečení cukroví. Někdy Vás pozvu, možná i zlomy budou (ne dědy, pro Tebe ne).

Ti dva jsou tak akční, že se díky nim začínám těšit na důchod a na to, až budu jezdit na Slovensko a budu pít hektolitry kafe. Neboj dědys, já Tě ještě doženu a budu stejný pruďák (nejlepší děda pod sluncem) s kávou jako Ty.

Pokud jste z Poláčků natolik uchvácení jako já a nechcete si nechat ujít další výlet, máte jedinečnou příležitost rezervovat si výlet na této stránce www.hektolitrykafeseboujinaknechod.cz za nějakou tu dobrou Brazilskou kávu do VELKÉHO šálku. Vítání jsou všichni se smyslem pro humor.

Abych nezapomněla, už jsem Vám vyprávěla, jak jsme se museli s dědym přehrabovat popelnicí? Že ne? Tak příště!

Zpátky ke Krakovu, fotila jsem kde co, klasika. Nechtějte po mně názvy památek, radši se jen kochejte.

P.S.: Krakov je krásný!

P.P.S.: za ty lidi, co mi lezou neustále do záběru se omlouvám.























Žádné komentáře:

Okomentovat