neděle 1. ledna 2017

Tržiště

Tržiště se mi líbilo svým konceptem povídek, které na sebe nijak nenavazují a jsou pouze pohledem určité osoby na danou situaci. Konkrétně na tržišti, kde se celý děj odehrává.

Kniha je příběhem deseti postav, deseti různých pohledů na situaci, aktuální rozpoložení a deseti věkových kategorií.

Bavila mě, líbila se mi její nenápadná provázanost v povídkách a v pohledech jednotlivých postav na situaci. Jejich zaujetí a jejich trápení. Každý měl to svoje, každý byl originál a každý měl trochu jiné priority a hodnoty v životě. Ta různorodost každodenního života je jedinečná a neopakovatelná.

Je napsaná lehce, svěže a v něčem mi připomíná Bábovky od Radky Třeštíkové. 

Mnohokrát jsem se u ní zamyslela a říkala si, co by se stalo kdyby se nestalo ono. Jaký by to mělo dopad? A dopadlo by to jinak? Nebo už má každý z nás jasný osud? Nijak neovlivnitelný?

Je to kniha ze života a ty mě prostě baví. 

Vždycky si uvědomím tu lehkost bytí a křehkost každého z nás. Jak snadno se může "něco" stát a skončit tím vše. Ze dne na den.

Kniha nemá konec, ten si musí každý z nás utvořit sám.

Žádné komentáře:

Okomentovat