neděle 19. června 2016

DJ Veronika

Zdravíčko!

Jak jsem slíbila, mám pro Vás seznam mých nej (ať už starších, tak novějších hitů), samozřejmě je těch hitů ještě daleko víc, ale záleží i na náladě a dneska moji míli jsem byla oproti soboty fakt produktivní! Od rána jsem pracovala a mám ze sebe radost, protože už mám aspoň představu, jak to udělat a večír jsem cvičila (a zase jsem umírala, normálně mě bolí žebra), během dne jsem měla nehodu v podobě rádia, které mi spadlo na nohu (přesněji přímo na palec u nohy), to byla taková bolest, že jsem měla sto chutí si ten prst raději uříznout (a měla jsem samozřejmě pocit, že ani porod nemůže takhle bolet, Verča znalec a velká rodička dětí), což asi nebude potřeba, protože mám teď černý nehet a nemůžu na tu nohu ani pořádně našlápnout (chuťovka). V létě budu mít sexy palec na noze (se schová lakem žejo, pohoda).

Tak teď už slavné hity ala DJ Verča:

  • Taylor Swift - New Romantics nebyla jsem vždycky velkým fanouškem Taylor, ale v poslední době mě hrozně nadchla (škoda toho rozchodu s Calvinem, krásnej pár to byl) a z tohoto klipu mám husí kůži, přijde mi, že si na nic nehraje a je přirozená, prostě sympaťanda pro mě, jen tak dál Taylor!
  • Sia - Cheap Thrills (Performance Edit) Sia je teďka přímo závislost, tuhle písničku jsem schopná poslouchat dokola třeba trilionkrát (oblíbené slovo), líbí se mi její styl klipů, hudby, originality a celkově zpracování bez toho aniž by na sebe upoutávala pozornost nahatýma ženskýma nebo chlapama (což mi přijde trošku ubohé)
  • Jennifer Lopez - Ain't Your Mama už dlouho jsem neposlouchala žádný hit od Jennifer, tenhle mi přijde vtipný a zároveň tak pravdivý, palec nahoru Jenny!
  • Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign trošku si protiřečím co se týká naháčů se zbíječkama v klipech, ale hudba se mi líbí, text je tak za 4 (nemůže být všechno dokonalé žejo) a ňákým způsobem je to i vtipné když na to koukáte, jak je to nereálné absolutně (práci z domu bych brala)
  • Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza (Seeb Remix) (Explicit) tohle je přesně jedna z těch písníček, která si mě získala až po 150 poslechnutí, nemohla jsem jí přijít na jméno, teďka mi přijde super, hlavně ta část, kdy se to rozjede (a má po fetu velikánskou hlavu, sem tam trošku nechutné, ale dá se to přežít)
  • twenty one pilots: Stressed Out [OFFICIAL VIDEO] tohle je už celkem známý song, hodí se přesně do nálady, kdy si myslíte, že je všechno špatně, stačí si pustit a vystihne to za Vás, navíc se mi ten kluk v klipu líbí, přijde mi takový zvláštní typ (potetovaný krk, ruce, netradiční)
  • Meghan Trainor - NO na první poslechnutí NE, ale později ANO, hlavně po shlédnutí videa, musím říct, že mi k ní ty zrzavé vlasy daleko víc sedí, taková rebelka, akorát ten klip sám o sobě nic moc
  • DJ Snake - Middle (Audio) ft. Bipolar Sunshine chtělo to více času, ale přišla jsem jí na jméno (ostatně jako vždycky, když si říkám, neee todle je divný, pak se to rozjede a já nemůžu přestat - něco jako já a brambůrky)
  • Coldplay - Hymn For The Weekend (Official video) Coldplay byl a vždycky bude SRDCOVKA (viď Mamuš), máte pocit jako by Vás Chris znal, jako by přesně věděl jak se cítíte a on Vás chápe, rozumí Vám, dokáže Vás rozveselit nebo rozplakat, tohle je podle mě umění a není moc takových interpretů, Chrisi velké Díky! Doporučuju celé jejich nové album.
  • Galantis - No Money Krásné zpracování každého jejich klipu (hlavně Runaway), kombinace kočky a lilie (nejsem si jistá, jestli je to lilie, možná orchidej), miluju jejich osobitost
  • CAN'T STOP THE FEELING! Justin nám trošku zaspal na vavřínech, což mu samozřejmě díky tomuto songu odpouštím, čím je starší, tím je větší fešák sakra! Žeru Tě.
  • Justin Bieber - Company za mě hroznej fracek (všem fanynkám i Justinovi se omlouvám), ale některé písničky mě od něj v poslední době i přesto chytly
  • Wilkinson - Afterglow Starší písnička, ale i po tolika letech jí mám hrozně ráda a klip je úžasný! Skutečný, žádná sladká patlanina nebo polonahotina.
  • Calvin Harris - Summer Calvin je láska číslo jedna, jemu jsem schopná odpustit i ty nahotiny v klipu, Kája má pro mě hrozně silnej sexappeal (musela jsem si najít na netu, jak se to správně píše), je prostě rajcovní, co si budem povídat, i kdyby měl na hlavně pytel, tak bude fešák.
  • Rihanna - Man Down Rampapááááááááám, man down, trošku netradiční k Rihhaně, ale super. Opět starší hitovka.
Moji milí, těch písniček by byly mraky, kdybych se včas nezastavila. Myslela jsem, že sem vložím i Českou tvorbu, ale tu nechám na příště a ještě to rozdělím na retro kategorii mého mládí :-)

Snad se Vám písničky líbily, já je mám vždycky s něčím spojené, ať už s konkrétní vzpomínkou, zážitkem, náladou, člověkem, jak říkám, jsou jich mraky, budu to na Vás sypat postupně v mezičase, když nebudu vědět s čím se s Vámi podělit (písniček mám v záloze trilion, díkybohu).

P.S.: jsem čuně, vzala jsem si nové pyžamo a hned jsem si ho zaprasila

P.S.1: dneska se musím pochválit (nepočítám do toho zaprasené pyžamo), byla jsem hodně aktivní, tenhle týden (od zítřka) do toho skočím po hlavě a půjde to!!!!!

P.S.2: pořadí písniček neberte vůbec závazně.

P.S.3: jsem nůďa, musela jsem změnit písmo blogu, to předtím se blbě četlo, takže Times new roman klub, zdárek nůďové.

Dobrou noc (Kájo krásný sny).























Žádné komentáře:

Okomentovat