pondělí 20. června 2016

Nákupy

Přátelé, dneska byl odměňovací den!

V práci jsem jela jak fretka, vůbec jsem se nezastavila (když nepočítám oběd), odpoledne už byla znát únava, jelikož jsem neměla moc odpočinkový víkend a pracovala jsem i během něj, moc jsem se nevyspala (když si dáš v pět odpoledne Big shock, tak se není čemu divit, má to cvičení ňáký význam, když jím a piju jak čuně?), takže jsem měla večer oči jak baterky a spát jsem nemohla a moc dobře jsem si byla vědoma mojí ranní kocoviny. Kupodivu přišla krize až po obědě (jak jinak, dala bych si po obědě dřímku), kdy jsem opakovaně zívala a byla trošku mimo. Kolem páté jsem vystřelila, jak drak a měla jsem ze sebe dobrý pocit, tak bylo potřeba si udělat radost.

Sháním už ňákou dobu takovou tu dlouhou sukni s rozparkem, ale nemůžu natrefit na tu správnou, takže stále hledám. Než se dostanu k samotnému nákupu, tak Vám musím popsat nálady, při kterých "nakupuju".

  • Blbej den - protiva Veronika potřebuje nutně zahnat chmury, nedej bože, že by jí něco nesedělo, to by z té kabinky lítaly jen třísky, chrlím oheň všude
  • Nutně potřebuju - tohle je stav, kdy něco nutně potřebuju do svého šatníku. Vtipné na tomhle je, že jsem dřív tu danou věc vlastnila, ale buď jsem jí podarovala mamce (což se děje často, viď mamuš) nebo se mi prostě přestala líbit (to se děje v 85% a pak si říkám, tyjo, mohla jsem využít ten kabát, co jsem měla nebo tu bundu, typical), takže vyrážím do obchodu a nakoupím tisíc (přeháním, to já ráda) jiných věcí, protože je prostě potřebuju (haha), nezáleží na tom, že nejsou na seznamu a nebo že už jich mám doma plno
  • Chci si něco koupit - jdu s cílem něco koupit, prostě něco, je mi jedno co, ale něco, začnu vybírat různé věci a cestou do kabinky zjístím, že se mi vlastně nechce vůbec nic zkoušet (nemám ráda kabinky, je tam vedro a moc lidí a to já nerada), člověk se musí svlíkat, pak zas oblíkat a pak mám pocit, že jsem uběhla maratón a to jsem přitom byla "jen" v kabince, kde je momentálně 1000 stupňů (přidej Verčo, to je málo)
  • Na kukačku - jdu to obhlídnout, ale nechci něco kupovat za každou cenu, většinou jsou to moje nejlepší kupy, protože nepotřebuju nic za každou cenu a jsem pěkně v pohodě (škoda, že nejsem v obchodě jen já, ty davy lidí mi fakt vadí, jsem hroznej asociál)
  • Cíl je jasný - když jdu s cílem a vím, co by se mi líbilo, případně jsem zkoukla internet a vím přesně pro co jdu. To je jedna z mých oblíbených variant (když je něco jisté, tak jsem happy jak dva grepy, organizovanost level milión), akorát musí mít mou velikost, jinak mi to celé zbortí a zkomplikují žejo
Dneska jsem to měla půl na půl - byla jsem unavená, takže jsem byla jak ponocná v obchodě, taky jsem neustále do někoho pořád vrážela a byla jak ve snu (zasněnost level 100 z 10). Nicméně jsem narazila na tričko s plameňáky (už víte, jak to dopadne) a najednou jsem ožila, únava, neúnava, tričko s plameňáky ťuťuuuu. Samozřejmě, že jsem ho koupila, plus k tomu do sbírky asi 150-tý náhrdelník, jsem zvědavá, jestli ho budu nosit (musíš Verčo, když už sis ho koupila takhle v akci!). Pak jsem ještě zavítala do Zary, tam extra nechodím, ale dlouho jsem sháněla proužkovanou hezkou košili (miluju košile), která bude z příjemného materiálu (občas co prodávají za materiály, to je ostuda made in Bangladéš) a měla jsem tip, takže jsem šla na jistotu (to já ráda, jak už víte) a měli jí! Heboučká, jako kdybych byla v pyžamku, miluju pohodlí (jedu osobitý styl pohodlíčka), není nic horšího než sedět v práci v něčem, v čem se člověk vůbec necítí a všude ho to kouše a otravuje, to ne ne, otráví to den. Pak jsem skákla ještě pro bubble ve verzi fit, takže jsem neměla tu přeslazenou verzi (což jsem pak vykompenzovala po cvičení kyselýma páskama, ach jo, kdo to pořád kupuje domů? No já určitě ne!). Na tohle by teď seděla tahle písnička :-), takže žijeme len raz, právě tu a teraz, zabudni na stres, zabudni na to co bolo včera, tahle písnička má neskutečný náboj, ta se povedla, HOP HOP HOP!

Jestli se divíte, proč mám tolik energie, když jsem byla unavená, řeknu Vám své tajemství. Je to kouzlo jménem.........................Bubbletea přeciiii! Dokonce poslouchám i Bena, kterého nemám příliš v lásce, ale jedu BOMBY! A jak bude vypadat moje dnešní noc? Tipuju bezesně. A proč? Protože je bubbletea ze zeleného čaje a ten Vás nakopne takovým stylem, že jste pak schopní uklízet i v deset večer, no problema. A kombinace únava + bubbletea = Fantasmagorismus ala Verča, nechtějte to vidět.

Kdo by mi chtěl udělat radost tak poprosím o Bubbletea minimálně na rok zdarma, Tatru plnou brambůrků od Petříka Hobži (fuj Lays), tunu kyselých pásků (stačí karton), stejné množství čokosušenek a neomezený nákup v DMku, jsem skromné děvče.

Předem děkuji, děkovný dopis samozřejmě zašlu.

P.S.: příjemný song na dobrou noc (mně ne, já půjdu kdo ví kdy) :-)

P.S.1: ještě malý fóreček (asi to ne všichni pochopí), ale kdo zná Samotáře a Kulový blesk, tak ví nejlíp. mistr Macháček (lidi tady málo hulej, výborný koláčky:D, ty už jednu holku máš ne?) a Brazilská káva (pro mě nejlepší Český film, panstvo, nedá si někdo dobrou brazilskou kávu? Nejsme tady na kávovém dýchánku. Já mám pouze dotaz stran té brazilské kávy. Mistře, vy zlobíte)

PA
















Žádné komentáře:

Okomentovat