středa 12. července 2017

Jak jsem byla doma

Tak jsem byla zase doma. A fotila. A zjistila, že je těch fotek celkem dost, tak proč se s Vámi o ně nepodělit? Samotnou mě baví spíše fotky než-li dlouhé články. Tak tady je máte.

Klasicky naše zahrada v létě vypadá jako džungle plná květin (mamka se minula oborem a měla být květinová designérka, místo toho je analytik..), zvířat, barev a dobré nálady.

V létě je chalupa ve znamení sekání zahrady (což při dvou zahradách dá trošku zabrat), sběru divizny, rybízu, hrášku a mého neustálého focení. Protože na chalupě můžu vyfotit i to hovn* a bude vypadat krásně. Asi ta atmoška tady. Jako by se Svět zastavil.

Za humny máme hory, čerstvý vzduch a spousty lopuchů, šup s ním na hlavu. A pokud se Vám zdá, že fotím neustále nějaké traviny, plevel a motýlky, tak ano, příroda mě baví a každou kytku v okolí mám zdokumentovanou.

Nachytala jsem bronz, nějakou tu spáleninu hlavy a spoustu dobré nálady.

A zase zpátky do Prahy.






















































Žádné komentáře:

Okomentovat