pondělí 12. března 2018

Čekají nás změny?!

Ano, změny opravdu nastanou, ale v tom lepším případě. Člověk se neustále mění, získává zkušenosti, nové nápady a já bych nerada zakrněla a zůstala na jednom místě, tak proč nevyzkoušet něco nového?

Před časem jste hlasovali na Instagramu, zda by se Vám videa líbila spíše na Instastories nebo na Youtube. Více jak polovina z Vás je pro Instastories, za což jsem ráda, protože mně samotnou v poslední době baví spíše Insta videa. Je to rychlý přenos informací, tvůrce videa to nestojí tolik času jako samotné natáčení a pak ještě střih a dozvíte se vše, co potřebujete. Navíc, videa na Instagramu mají daleko více zhlédnutí než ta na Youtube (alespoň u mě tomu tak je), stojí mě to méně času a vím, že vše důležité Vám takto předám (a nevykecávám se).

Tak dost řečí a jdeme k věci (spíš k několika věcem), konkrétně k tomu, jak bude v tuto chvíli vypadat moje knižní tvorba:

1. Primární budou kratší videa na Instagramu – nebudu mít možnost se vykecávat
2. Výběry na Instagramu - kdo mě nebude chtít poslouchat, může si přečíst v krátkosti recenzi, mrknout na oblíbené knihy nebo tip na měsíční nej
3. Články na blogu – koho zaujme kniha na Instagramu a bude se o ní chtít dozvědět víc (nezůstane jen u knih, plánuji i kavárenské a povalečské články)

Na nic jsem snad nezapomněla a jsem sama zvědavá, jestli Vás to takto zaujme a bude bavit. Vím, že už dnes tolik blogy nejedou, ale víte co? Mně to psaní tak chybělo… Asi teď potřebuji pauzu od natáčení a chci zase blbnout na blogu (nebo v kavárně), zalézt si do peřin a jen psát.

Konec hlášení.
Váš Plameňák

Žádné komentáře:

Okomentovat